2010. november 10., szerda

IKEA

Ha már így lebuktam az Ikea kifosztásával kapcsolatban, akár mutathatok is képeket az új szerzeményekről... (Ez a bejegyzés elsősorban Anyukámnak szól, aki Gábor sorai láttán biztosan meg fog morogni, hogy minek vettünk annyi mindent. Mentségemre szóljon, hogy a vásárlást alapos netes kutatómunka előzte meg, és igyekeztem mindenből a legolcsóbbat kiválasztani.)

A kávézóasztalka: nagyon hasznosnak bizonyul, mivel nincs íróasztalunk, így a papírok, újságok, könyvek eddig szanaszét hevertek a székeken és az ablakpárkányon, laptopozni pedig csak az étkezőasztalnál lehetett. Így most megoldódott a tárolás és az itthoni dolgozó-kuckó is egyben. :)


Az előszobai asztalka (eredeti funkciója szerint éjjeliszekrény): most már van hova lepakolni a kulcsokat, pénztárcát, stb., alul a kosárkában pedig a térképek, menetrendek kaptak helyet.


Az edénykészlet: 5 l-es fazék + fedő, 3 l-es fazék + fedő, 1 l-es nyeles edény + fedő, 28 cm átmérőjű teflon serpenyő. Az edények belsejében skála mutatja a litereket (és az amerikai cup-okat is), ami nagyon praktikus, mert nem kell külön méricskélni. A képen látszik még a 2 új tányéralátét (a pöttyös viaszosvászon abroszt otthonról hoztam, és a frász kerülgetett minden alkalommal, amikor ráraktunk valami meleget, hogy kiolvad), illetve a falióra, amit egyelőre nem tudtunk fölszerelni, mert nincs szögünk (és a kávéfőző sem a legtökéletesebb kalapács-helyettesítő) - szerencsére a főbérlők jófejek, és azt mondták, nyugodtan felszögelhetünk bármit a falra, csak ne csináljunk túl nagy lukat.


A bögrék: 2 db-ot vettünk. Otthonról hoztam 2 műanyag bögrét, de azok kicsik is voltak, és hamar átforrósodtak (fogmosópohár helyett viszont tökéletesen beváltak, lásd lentebb).


Ezen kívül vettünk még egy szennyestartót és egy ruhaszárítót.

További, nem Ikea szerzemények ezek a tapadókorongos rögzítő izék, amikkel a fogmosó-bögréket a falhoz tapasztottuk (túl kevés a hely a fürdőszobában, nem volt hova lerakni a fogmosó cuccot), illetve néhány öntapadós akasztó a törölközőknek és a konyharuháknak.


 Hát ennyi lenne az én töredelmes vallomásom...

Amit még meg szeretnék mutatni:

Karácsonyi hangulat az Ikeában: karácsonyfa plüss patkányokkal...


Gábor az Ikea-buszra várva a Hakaniemi-téren, háttérben a bolhapiac:

5 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nem fogok sűrűn kommentelni, de olvasom a blogot, nagyon informatív, a Gábor bejegyzésén pedig jókat derültem, a kávéfőző volt a csúcs. XD És nyugodj meg, szerintem nem vásároltál felesleges dolgokat, én azt sem tudtam volna, mihez kezdjek.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem tök jó praktikus és csinos dolgokat vásároltál :)
    Kérek majd élménybeszámolót, ha hazajössz :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Mindkettőtöknek! :*
    Adrika, nem elég a blog, még ennél is részletesebben számoljak be? :D

    VálaszTörlés
  4. Egy fontos és sürgős kérdés: a fürdőszoba és a vécé egyben vannak? XD

    VálaszTörlés
  5. egyben vannak, itt a képen látszik is: http://picasaweb.google.com/helsinkiaupair/Lakas?authkey=Gv1sRgCImwzt2ioM_UXg#5536158326273379586 (bal oldalt a mosógép mögött van a wc), http://picasaweb.google.com/helsinkiaupair/Lakas?authkey=Gv1sRgCImwzt2ioM_UXg#5536158345232972066

    de miért?? :)

    VálaszTörlés